x تبلیغات
دانستنی ها

هتلي را مي شناسيد كه اين روزها از قفل كارتي استفاده نكند ؟

 

همه ما مي دانيم كه اين روزها كمتر مسافري را مي توانيد پيدا كنيد كه همچنان بخواهد به هتل هايي برود كه به جاي قفل كارتي يا انواع قفل ديجيتال همچنان از قفل هاي كليدي قديمي و ناكارا و پردردسر استفاده كند . همه ما دوست داريم در چند روز سفرمان در هتلي اقامت كنيم كه علاوه بر لوكس و زيبا بودن آرامش و امنيت بيشتري هم در اتاق داشته باشيم . هميشه كليدها يكي از پردردسرترين چيزها در سفر هستند چون اگر گم شوند يا فراموش كنيم كه آنها را برداريم مي توانند سفر ما را تبديل به يكي از بدترين سفرها كنند . پس اين روزها همه هتلداران به اين مساله واقف هستند و دوست دارند در هتل شان شرايطي را فراهم كنند كه مسافر نهايت راحتي و آسايش را داشته باشد تا دوباره به آن هتل برگردد و دوستان خودش را هم به رفتن به اين هتل ترغيب كند . نصب قفل كارتي هتلي روي درب اتاق ها چه مزيتي براي هتلداران دارد ؟• مشخصا يكي از مزاياي اصلي نصب قفل الكترونيكي روي درب اتاق ها شيك و لوكس شدن فضاي راهرو و وردي هاي هتل هاست كه اين مساله خود مي تواند باعث افزايش رضايت ميهمانان هتل ها شود • به وسيله قفل كارتي هتلي قسمت پذيرش هتل مي تواند ورود و خروج افراد را به راحتي كنترل كند .• اگر بر حسب اتفاق كارت مسافر گم شود به راحتي مسئولين پذيرش مي توانند آن را بسوزانند و غير فعال كنند و كارت ديگري را جايگزين كنند . • علاوه بر اين با نصب قفل كارتي روي درب هاي اتاق كاركنان مديريت هتل مي تواند رفت و آمد و ورود و خروج كاركنان را هم كنترل كند و به اين شكل قفل هتلي مي تواند به عنوان يك دستگاه حضور و غياب هم براي مديران هتل ها كارايي داشته باشد .

 

چرا مردم قفل های دیجیتالی را ترجیح می دهند؟

 

 

راحتی کاربرد قفل دیجیتال نسبت به قفل های سنتی

هر چه درباره ی راحتی این قفل ها بگوییم کم است. با استفاده از این قفل ها زمان رسیدن به منزل کوتاه تر شده و با فشار یک دکمه یا وارد کردن یک کارت یا از طریق گوشی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. دیگر روش های دسترسی به این سیستم استفاده از پین کد، کلیدهای بلوتوث، کارت های بازشناسی با امواج رادیویی، بیومتری و غیره می باشد. با استفاده از این ها زمانی که به دنبال کلید خود می گردید را صرفه جویی می کنید و دیگر نیازی نیست که در صورت گم شدن آنها را جایگزین کنید.

زیبایی ظاهری قفل های دیجیتال

نه تنها این قفل ها بسیار راحت کار می کنند بلکه حس زیبایی و مدرن بودن هم به شما می دهند. این قفل های هوشمند متناسب با همه نوع دکور طراحی شده اند و زیبایی چشمگیری دارند. شما سبک مینیمالیست یا فوق مدرن را ترجیح می دهید این قفل ها برای شما مناسب هستند.

قابلیت های جذاب و بی شمار

قفل های دیجیتال دارای مجموعه ای از ویژگیهای فوق العاده هستند که در قفل های سنتی یافت نمی شود. این قفل ها با عملکردهای بی شمار خود امنیت منزل شما را تضمین می کنند و به شما امکان زیر نظر داشتن همه ی اتفاقات منزل را نیز می دهد.

برخی از این ویژگی ها دارای هشدار و آلارم هایی برای اطلاع رسانی به شما هستند. سیستم اتوماتیک این قفل ها و امکان بررسی شرایط منزل برای شما آرامش را به ارمغان می آورد. در نهایت، ویژگیهایی مثل دادن دسترسی زمانی محدود به مهمانان و بازدید کنندگان یکی از امتیازهای این قفل هوشمند  می باشد. تمامی این کارها با یک برنامه ی موبایل انجام می شود و شما می توانید کنترل شرایط را کاملا در اختیار داشته باشید.

چرا هتل ها حتما باید از قفل کارتی استفاده کنند؟

 

 

امروزه مسئله امنیت در هتل ها به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است، به اسن دلیل که در گذشته به دلیل سیستم امنیتی پایین قفل های مکانیکی درزدی و گم شدن اشیا در هتل ها بسیار رایج بود. امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

اما شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که به چه دلیل امنیت قفل کارتی و هتلی بیشتر از قفل های مکانیکی است؟ و این قفل ها چه ویژگی هایی دارند که باعث شده تمامی هتلداران به سمت استفاده از این قفل ها کشیده شوند؟ در این نوشته شما را با برخی از مهمترین ویژگی های این محصول آشنا خواهیم کرد تا در صورتی که قصد خرید و استفاده از این قفل ها را دارید بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

یکی از مهمترین ویژگی های تمام قفل الکترونیکی ها این است که گزارش کاملی از تردد درون اتاق را مشخص میکنند. یعنس با توجه به کارتی که به مسافران داده میشود میتوان مشخص کرد که چه فردی در چه زمانی وارد اتاق شده است.

با استفاده از این قفل ها میتوان برای افراد مختلف مانند کارکنان هتل و مسافران دسترسی های مختلفی را تعیین کرد، این کار میتواند از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری نماید.

 

Kish Island

 

 
Kish is one of the most beautiful coral islands in the world and it’s located in the Persian Gulf in Iran, Along Kish’s seashore are coast lots of large and small islands were located. This island has a unique state between other islands in Iran.
Kish has a calm shore that makes it a popular place for people to relax. The clear waters of the golf allow one to view deep inside of the sea and watch the l movement of the beautiful fish. Natural beauty and tradition of this island each year absorb lots of tourists to it. Kish is third most visited island in the world.
Iran tour operator from many foreign countries wishing to enter to this island from legal ports. Because it’s ranked among the 10 most beautiful islands in the word.
Unfortunately Kish is ignored by foreign tourists, though. That’s a shame, because visit here can bring worth experience for tourists. Leave the sight-laden cities and come here to enjoy natural beauty of nature, in a relaxed atmosphere.
The weather of this Island is a bit warm and humid. Temperature most the time is 27 °C and in summer it became 35 °C. August and July are the hottest months in Kish and you can experience lowest temperature in January and February. In these months temperature become 5 °C but it’s can be expected just a few days in the winter.

نکاتی برای نگهداری از گوسفندان


سود کلانی در پرورش دام خصوصا گوسفندان وجود دارد برای نگهداری از آنها باید به نکاتی مهم  برای نگهداری از آنها توجه کنید. برای نگهداری از باید به تغذیه آنها توجه کنید همچنین نکات دیگری مانند تزیق واکسن های لازم، بهداشت جایگاه دام و هم نکات مهمی هستند.

 

1-   تایید سلامت دام توسط دامپزشک

پس از اینکه اقدام به خرید گوسفند زنده در تهران کردید، باید اقدام به انجام معیینات لازم توسط دامپزشک کنید تا از سلامت آنها اطمینان داشته باشید.

2-   تجویز قرص یا داروی ضد انگل دام

انگل هایی مانند کپلک، تنیای روده و انگل قزل قروت از انگل های شایع در دام ها هستند که باعث کم اشتهایی و حتی مرگ  گوسفندان می شود. از این جهت برای درمان آنها لازم است که برای یک هفته قرص و شربت ضد انگل به دام ها تجویز شود. همچنین نکات زیر را برای نگهداری از آنها رعایت کنید.

·        تمیز کردن محل غذا خوردن و آبشخوار آنها

·        نگه نداشتن تعداد زیادی از گوسفندان بیمار یک جا

·        تجویز داروهای ضد انگل دو هفته پیش  از بردن دام  به مرتع

 

خرید گوسفند زنده در تهران

 

دانستی های جالب در مورد قفل های دیجیتالی

 

قفل های دیجیتالی سد محکمی در برابر تهدادت خارجی هستند که به وسیله آنها میتوان به راحتی و بدون نگرانی امنیت محل زندگی و کار را تامین کرد. استفاده از این قفل ها روشی هوشمندانه برای زندگی هوشمندانه است، در این نوشته دانستنی های جالب در مورد قفل دیجیتال را بررسی میکنیم.

 

کنترل ورود و خروج افراد مختلف

شاید بتوان گفت که جالب ترین ویژگی این قفل ها کنترل ورود و خروج افراد با استفاده از تلفن همراه است، اگر بخواهید از این قابلیت استفاده کنید، با هر بار ورود و خروج به درب و باز و بسته شدن آن، اطلاعات در قفل ثبت خواهد شد. و در صورت نیاز برای شما ارسال میشود. همچنین از آنجایی که این قفل ها دارای سنسور تشخیص فشار اضافی هستند زمانی که نیروی بیش از حد مجاز به آنها وارد شود، پیغام هشداری را برای شما ارسال خواهد کرد.

 

استفاده از فناوری های پیشرفته امنیتی

حفاظت از درب ورودی خانه ها یکی از مواردی است که همواره مورد توجه قرار دارد، این قفل ها از فناوری پیشرفته استفاده میکنند که با استفاده از خیالتان کاملا از بابت امنیت درب های ورودی خانه راحت میشود.

برخی از فناوری های پیشرفته ای که ذکر شد، سیستم های هشدار، آتش سوزی و سرقت هستند که زمانی که در خانه  نباشید اگر هر یک از اتفاقات برای شما رخ بدهد با استفاده از پیام های هشدار در جریان قرار خواهید گرفت. میتوان با کمک گرفتن از تجهیزات امنیتی مانند دوربین های مدار بسته در کنار این قفل ها امنیت را تا حد زیادی افزایش داد.

 قفل الکترونیکی

دستگاه تصفيه آب ارزان بخريم؟

 

همانطور كه ميدانيد در سالهاى گزشته به دليل رشد روز افزون جمعيت و افزايش مصرف آب، شركت آب و فاضلاب مجبور به برداشت آب از چاه هاى زير زمينى شد تا بتواند به شبكه آبرسانى براى تامين آب شرب كمك نمايد. اين آب به كمبود آب كمك ميكند ولى از چندين جهت موجب مشكلاتى نيز ميشود. آبى كه در چاهها و قنات ها قرار دارد به دليل تركيب با مواد گوناگون زيرزمينى داراى سختى بالايى ميشود و مهمتراز آن به دليل نفوذ فاضلاب چاه خانگى به آب هاى زير زمينى، دچار آلودگى ميكروبى ميشود و نيترات بالا ميرود.

 

حال به استثنا مطالب فوق ميخواهيم برسى كنيم كه چرا نبايد دستگاه تصفيه ارزان تهيه كرد

 

١- در دستگاه تصفیه آب ارزان قيمت به دليل عدم استفاده از فيلتر اسمز معكوس درصد جذب املاح و كيفيت آب خروجى بسيار پايين است. در ضمن توجه داشته باشيد ممبران دستگاه اسمز معكوس مهمترين فيلتر به كار رفته در دستگاه تصفيه آب است و اين فيلتر قادر است تمام آلودگى هاى موجود در آب، انواع ويروس، باكترى، آرسنيك، نيترات، نيتريت را با ضريب دقت ٩٩/٩ درصد تصفيه نمايد و براى كارايى درست بايد فقط از ممبران اورجينال استفاده كرد. در ضمن به دستگاه اسمز معكوس گفته ميشود كه علاوه بر داشتن ممبران، از پمپ و ترانس و شير برقى و سوييچ هاى پرشر و لوپرشر و... استفاده نمايد و دستگاهى كه اين قطعات را ندارد پيشنهاد نميشود و كارايى ندارد.

 

٢- در برخى از دستگاههاى ارزان قيمت برخى فروشندگان از فيلترهاى نامرغوب استفاده ميكنند كه اين فيلتر ها علاوه برجذب پايين املاح و آلودگى ممكن است باعث بروز بيمارى هاى گوارشى شود. و طعم و بوى آب را خراب كند، لذا در انتخاب خود دقت بيشترى داشته باشيد.

قابلیت ورود رمز خیالی یا تصادفی برای جلوگیری از لو رفتن رمز در قفل هوشمند چیست ؟

 

 

همانطور که می دانیم یکی از راه های ورود و دسترسی در قفل هوشمند وارد کردن رمز است . اما معمولا بسیاری از ما در مورد سیستم های امنیتی ای که با رمز کار میکنند این است که همیشه در هنگام ورود رمز به سیستم تنها نیستیم و ممکن است افراد زیادی در اطراف باشند و بتوانند رمز ما را حدس بزنند و بعدا از آن سو استفاده کنند . اما تولید کننده های قفل هوشمند برای این مشکل هم یک راه حل گذاشته اند . بعضی از برندهای معتبر قفل هوشمند در قفل های خودشان سیستم ورود رمز خیالی یا تصادفی را تعبیه کرده اند .

سیستم ورود رمز خیالی یا تصادفی در قفل هوشمند چیست ؟

 

سیستم وورد رمز خیالی یا تصادفی یک سیستم جالب و بسیار کارا در قفل های هوشمند است و برا یان در قفل ها تعبیه می شود که در هنگام ورود رمز به قفل هیچ فرد دیگری نتواند رمز عبور شما را حدس بزند و به نوعی انقدر گیج شود که اصلا امکان کپی برداری و حفظ کردن رمز نباشد . پس به این شکل امینت قفل دیجیتال رمزی به شدت بالا می رود و دیگر شما نگران این نیستید که فرد غیر مجازی بتواند با رمز شما به محل کار یا خانه شما وارد شود

چگونه یخچال کار می کند؟

 

 

در هر یخچالی، پنج قسمت اصلی وجود دارد: کمپرسور ، گاز یخچال و کویل های یخچال این اجزا با تعاملی که باهم دارند باعث کار کردن یخچال و خنک شدن اجرای داخلی آن میشوند. در ادامه کارایی هر یک از این اجزا و نحوه کار هر یک را بررسی میکنیم.

کمپرسور یا همان موتور یخچال، گاز را با فشار به داخل کویل ها که لوله هایی در خارج از یخچال هستند میفرستند. سپس گاز با قرار گرفتن در دمای آشپزخانه تبدیل به مایع شده و سرد میشود، این مایع سرد با عبور از داخل کویل ها که در سراسر یخچال قرار دارند دمای بخش های مختلف یخچال را خنک میکند. عملکرد این گاز به این صورت است که گرما هوا یخچال را جذب میکند و از حالت مایع به گاز تبدیل میشود و دوباره در چرخه قرار میگیرد.

 

اکنون نگاه دقیق تری به عملکرد یخچال داشته باشیم، همانطور که میدانید رطوبت و آب میتواند گرما را به خود بگیرد و کم کند، گاز HFCموجود در یخچال هم به همین شکل عمل میکند و وقتی که به شکل مایع در میایدگرمای یخچال را به خود جذب میکند و خنک تر می شود، قطعه ای که باعث به جریان در آمدن گاز یخچال داخل کویل ها میشود کمپرسور است که با استفاده از نیروی برق کار میکند، همچنین این قطعه وظیفه مایع کردن گاز را برعهده دارد.

منبع نمایندگی تعمیر یخچال دوو

ویژگی های قفل های رمزی امنیتی

  

یکی از محبوب ترین قفل ها در میان مردم قفل های رمزی است، قفل های رمزی هم نوع خاصی از قفل دیجیتال است که قیمت مناسب تر و کاربرد ساده تری در مقایسه با دیگر قفل ها دارد.

در تولیدات قفل های هوشمند از ویژگی هایی استفاده شده است که  باعث افزایش راحتی و امنیت کاربران و افرادی که از آنها استفاده میکنند شود.

از مهمترین ویژگی های این قفل ها دسترسی دادن به چند کاربر برای استفاده از آنها به صورت همزمان است، میتوان چند کاربر را با درسترسی های مختلف و رمز های مختلف ایجاد کرد.

 

استفاده از قفل رمزی چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که قفل الکترونیکی های رمزی برای باز شدن نیازی به کلیدهای مکانیکی ندارد، دیگر زمانی که از آنها استفاده میشود مشکل گم شدن کلیدهای مکانیکی را نخواهیم داشت، حتی اگر رمز را فراموش کردید یا احساس کردید که کسی از رمز شما اطلاع پیدا کرده است میتوانید رمز جدیدی تعریف کنید و رمز قبلی را از روی قفل دیجیتال پاک کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد