x تبلیغات
دانستنی ها

رعايت قوانين نگارشي در نوشته

 

مقاله نوشته شده بايد بر اساس قوانين و قواعد نگارشي نوشته شده باشد، كه اين مسئله مستلزماين است كه با تمامي دستورات و قواعد زباني كه قصد نوشتن مثاله در ان داريد را بدانيد. تا خواننده با خواندن متن بتواند پيامي را كه قصد منتقل كردنش را داريد را متوجه شود.

چاپ مقاله تضميني

نشانه گذاري صحيح

يكي ديگر از مواردي كه در ويرايش فني اهميت دارد، نشانه گذاري صحيح در هنگام نگارش مقاله است، اگر نوشته ها فاقد نشانه گداري درست باشند خواندنشان سخت خواهد شد و نميتوانند با خواننده ارتباط درستي برقرار كنند.

چاپ مقاله jcr 

نكاتي براي خريد گوسفند قرباني

 

 

 

بسياري از افرادي كه قصد خريد گوسفند براي قرباني كردن دارند نميدانند كه چه نكاتي را بايد در نظر بگيرند، كليدي ترين نكته براي خريد گوسفند قرباني، خريد از مركز زير نظر دام پزشكي است، به اين دليل كه اگر از مراكزي خريد كنيد كه تحت نظر دامپزشكي نباشند امكان دارد دام خريداري شده بيماري خاصي مانند تب كريمه كنگو داشته باشد.

فروش گوسفند

در اعياد و زمان هاي خاصي مانند عيد قربان يكي از دغدغه ها، تامين دام زنده براي قرباني كردن است،  در اين ميان برخي افراد هم اقدام به فروش دام زنده در مراكز غير معتير ميكنند، متاسفانه در سال هاي اخير شاهد بيماري ها و مرگ و مير زياد در اثر ابتلا به بيماري در اثر مصرف گوشت آلوده گوسفند بوده ايم. به همين منظور تنها اقدام به خريد گوسفند زنده در تهران و از مراكز زير نظر دامپزشكي كنيد و يا از خود اين مركز دام را تهيه نماييد، مركز ايران شيپ لايو داراي گواهي نامه ها و تاييديه هاي وزارت دام پزشكي بوده و تمام دام هاي اين مركز داراي گواهي سلامت ميباشند.

کاربرد قفل اثر انگشتی در باشگاه های ورزشی و مکان های تفریحی

یکی از مکان های استفاده از این قفل ها در باشگاه ها و سالن های ورزشی می باشد و به این شکل رفت و آمد و ثبت نام کاربران خیلی سریع تر و راحت امکان پذیر است  . در این شرایط  و با نصب قفل اثر انگشت در باشگاه ها افراد نیازی ندارند تا کارت عضویت و کلید به همراه داشته باشند. یک در با قفل دیجیتال برای باشگاه مناسب است زیرا حتی اگر مراقبی  هم حضور نداشته باشند افراد می توانند رفت و آمد کنند.

 

 

باشگاه ها و سالن های ورزشی زیادی از این قفل الکترونیکی استفاده می کنند . جالب است که این تغییر به محیط زیست هم کمک می کند زیرا استفاده از خودکار  و کاغذ را خیلی محدودتر کرده است. هر کدام از اعضای باشگاه  باید انگشت اشاره خود را روی اسکنر دستگاه قرار بدهند . اگر اثر انگشت می توانند به باشگاه وارد شوند. 

چاپ مقاله و اشتباهات رایج در آن

 

 

امروزه در سطح جهانی چاپ مقاله اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی در صدد انجام اینکار هستند به همین دلیل در صورتی که فردی در انجام اینکار دانش و توانایی لازم را نداشته باشد در انجام آن موفق عمل نخواهد کرد. به همین دلیل توصیه میشود که چاپ مقاله های خود را به افراد با تجربه واگذار کنید. چاپ مقاله تضمینی یکی از خدمات ارائه شده توسط کانون آی اس ای است، برای آشنایی با کارهایی که نباید در زمان چاپ مقاله jcr انجام دهید در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

1- فرمت بندی نادرست مقاله

 

یکی از اصلی ترین مواردی که در زمان سابمیت مقاله باید به خیلی جدی به آن توجه نمایید فرمت بندی درست آن است، هر مجله ای سبک فرمت بندی مخصوص خود را دارد، به همین جهت سعی کنید پیش از ارسال مقاله به تمامی دستورالعمل های ارائه شده توسط آنها توجه کنید. به این دلیل که در بیشتر مواقع وقتی فرمت صحیح در چاپ مقاله رعایت نشده باشد، بدون توجه به محتوای آن، ریجکت میشود.

دلایل برتری قفل های اثر انگشت در مقایسه با قفل های مکانیکی و سنتی

 

 

امروزه تکنولوژی روز به روز در حال گسترش است و استفاده از روش های امنیتی و حفظتی قدیمی مانند استفاده از قفل های مکانیکی و کلیدی در حال کمرنگ تر شدن است، در مقابل استفاده از روش ها و تکنولوژی های جدید مانند استفاده از قفل اثر انگشت و قفل دیجیتال در حال گسترش است.

یکی از دردسرهای استفاده از قفل های مکانیکی جا گذاشتن کلید ها در داخل خانه یا گم کردن آنها است. اما برخی از مدل های قفل الکترونیکی هم که از روش هایی مانند رمز و یا کارت برای باز شدن استفاده میکند هم این مشکل را دارند و ممکن است کارت را گم کنید و یا رمز قفل را فراموش کنید، به منظور جلوگیری از این مشکل سازندگان این قفل ها به فکر ساخت قفل های اثر انگشتی که جدیدترین قفل های موجود در بازاراند افتادند.

این قفل ها که از جدیدترین قفل های موجود در بازار هستند از سیستم بیومتریک برای شناسایی اثر انگشت افراد استفاده میکند. استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل ها امنیت بسیار زیادی دارد و هک کردن و باز کردن آنها بسیار مشکل است.

تشخیص سلامت گوسفند

 

برای تسخیص سلامت گوسفندان در ابتدا لازم است که خصوصیات ظاهری آنها را بررسی کنید. برخی از این موارد به شرح زیر هستند.

1- برای تشخیص چاقی یا لاغری گوسفند میتوانید با دست زدن به مهره های پشت آن به درصد چاقی و لاغری دام پی ببرید.

2- پس اینکه از درصد گوشت بدن حیوان مطمئن شدید، دهان و بینی آن را مورد بررسی قرار دهید در صورتی که آبریزش با ترشحات چرکی داشته باشد، به معنی وجود بیماری تنفسی یا نارسایی ریه گوسفند است.

3- در مرحله بعد برای اینکه از عدم وجود نارسایی کبد مطمئن شوید، کمی از پشم گوسفند را بکشید، اگر به سادگی کنده شد به معنی وجود نارسایی کبدی است.

4- چشم ها و پوزه حیوان را بررسی کنید، در دام سالن چشم ها و پلک های حیوان باید صاف و رنگ پوزه آن صورتی کم رنگ باشد در صورت مشاهده رنگ مایل به زرد به معنی وجود بیماری هایی مانند زردی است.

5- دیگر نشانه های گوسفند سالم مواردی همچون، چشمان برق، داشتن پشم تمیز و صاف، تحرک حیوان، جثه قوی و پر اشتها بودن آن است.

خرید گوسفند زنده در تهران

کاربردهای قفل هوشمند

 

 

از آنجایی که قفل های هوشمند دارای سیستمی الکترونیکی هستند از راه دور نیز قابل کنترل هستند. و میتوانید آنها را به سادگی از راه دور با استفاده از اینترنت نیز کنترل نمایید.

در نتیجه یکی از ارکان مهم خانه های هوشمند، قفل هوشمندمی باشد که با اتصال به تلفن همراه، لپتاپ یا تبلت شما می تواند اطلاعات کاملی از رفت و آمد ها و ورود و خروج به شما بدهد حتی اگر کیلومتر ها نیز از خانه خود فاصله داشته باشید.

 

بنابراین سازگاری این قفل ها با تلفن همراه از طریق شبکه اینترنت نه تنها قفل دیجیتال کردن درها، بلکه امکان کنترل عبور و مرور، باز و بسته کردن در را برای شما فراهم کرده است و علاوه بر امنیت، راحتی را نیز به خانه شما می آورد.

روش هایی برای شست و شوی بهتر لباس ها با لباسشویی

 

 

لباسشویی وسیله ای است که در همه خانه ها وجود دارد و همه افراد از آن استفاده کرده اند، اما گاهی از شستن برخی لباس ها داخل لباسشویی نتیجه نمیگیریم، این به این دلیل است که نکات شست و شوی لباس ها را نمیدانید.


شستن لباس های سفید

برای شستن لبای های سفید باید از مواد شوینده مخصوص شستن لباس های سفید استفاده کنید. اگر رنگ لباس های سفیدتان به خاکستری و یا زرد کرده است، به دلیل است که، از دمای آب مناسب برای شستن لباس های سفید استفاده نمیکنید. اگر لباسشویی خود را بیش از مقداری که باید بارگیری کرده باشید، رنگ لباس های دیگر و لباس های کثیف به لباس سفید منتقل خواهد شد.

 

تمیز کردن لباس شویی با دهان شویه

در یک لباسشویی کثیف نمیتوان لباس ها را به خوبی تمیز کرد به همین دلیل و به منظور بهبود عملکرد لباس شویی و خراب نشدن آن به طور منظم آن را تمیز کنید، برای پاک کردن لباسشویی میتوان از شوینده های مختلفی استفاده کرد، اما میتوان از دهان شویه هم برای اینکار استفاده کنید، برای ضد عفونی کردن لباسشویی با دهان شویه به شیوه زیر عمل کنید.

نصف لیوان دهان شویه را در جاپودری لباس شویی بریزید دستگاه را روی برنامه شستشوی کامل روشن کنید. با اینکار، قارچ ها، کپک و باکتری های داخل دستگاه از بین خواهند رفت.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

معرفي گوسفند نژاد قشقايي

 

 

گوسفندان نژاد قشقايي به دليل داشتن خصوصيات ذاتي برتر در دسته بهترين گوسفندان ايراني قرار ميگيرد. اصولا نام گذاري گوسفندان بنا به محل زندگي آنها صورت ميگيرد و به همين شكل گوسفندان اين نژاد هم با نام زيست بومشان شناخته ميشوند. در ادامه اين نوشته اطلاعات كاملي براي آشنايي با اين نژاد در اختيارتان قرار خواهيم داد.

خريد گوسفند زنده در تهران

گوسفند نژاد قشقايي يكي از اتنواع گوسفنداني است كه براي مصارف گوناگون مورد استفاده قرار ميگيرد. بسياري از افرادي كه قصد نگهداري دام زنده دارند از اين نژاد خريد ميكنند و خريد گوسفند زنده نژاد قشقايي بسيار متداول است. به اين دليل كه اين نژاد استعداد بالايي در رشد و وزن گيري دارند كه هم در دام داري هاي صنعتي و هم توسط عشاير و دامداران سنتي نگهداري ميشوند.

همانطور كه گقته شد اين نژاد يكي از محبوب ترين نژاد هاي گوسفندان در ايران است به همين دليل هم اكثر دام هايي كه در مناطق جنوبي ايران نگهداري ميشوند از اين دسته هستند و عمده گوشت قرمر مورد نياز در ايران را تامين ميكنند.

 

ویژگی های ژورنال مناسب برای چاپ مقاله

 

یکی از دشوار ترین مراحل برای چاپ مقالات،انتخاب یک ژورنال مناسب برای چاپ است، یک ژونال مناسب برای چاپ مقاله اهمیت زیادی در دیده شدن و حتی اکسپت شدن مقالات دارد. به همین دلیل در ادامه به برخی ویژگی هایی مهمی که برای انتخاب ژورنال مناسب در نظر بگیرید را بررسی میکنیم.

مرتبط بودن با موضوع مقاله

مهم ترین ویژگی ای که در زمان چاپمقالات باید در نظر بگیرید مرتبط بودن موضوع مقاله با حوزه کاری نشریه است، نشریات مختلف معمولا حوزه های کاری خود را دارند و خارج از موضوع شریه مقالات ارسال شده را اکسپت نمیکنند و به همین راحتی مقاله ای که ارسال کرده اید مردود میشود. البته مرتبط بودن با موضوع تنها به این معنی نیست که موضوع مقاله با نشریه یکی باشد. باید به نوع مقالات چاپ شده در نشریه هم توجه کنید، برخی مجلات تنها مقالات تحقیقاتی را چاپ میکنند و برخی تنها رویکردهای کمی را مورد توجه قرار میدهند.

چاپ مقاله jcr

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد